۹ پاسخ

آخرین دختر هم خیلی قشنگه،البته رمان داستانی نیست، زندگی نامه یه دختره از زبان خودش

هزار خورشید تابان،اسم دخترمم گذاشتم تابان🫠

عزیز چجوری میخونی از مجااااا

یاسمین دزیره شبه اپرای پاریس

،،،،ازکجا دانلود میکنی اگه رمان قشنگ داری برام بفرس🙃🙃

بادبادک باز
بامداد خمار
ماجرای نارنیا ۷جلد فکر کنم
وای کلکسیونرعطر معرکه بود

دایاق
داروغه.
شهربازی
ماهت میشم
ماه خون
خیلی خوندم رمان ولی اینا رو یادمه

خیلی سال پیش یه رمان خوندم به نام خون فصل
از فریدع شجاعی
خیلی قشنگ بود ولی خب رمان غم انگیزی بود

همه اونایی ک خوندمو دوس دارم
اونایی ک مجدد تکرار کردم خوندشونو
سفیدبرفی و جدال پرتمنا و قرار نبود و طلاییه بود
بقیشو یادم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی