دیروز زدم خیلی راحت گذشت
برا پسر من خیلی راحت بود نه بی قراری داشت نه تب
واسه من بدترین واکسن شد
۴ سخت بود ولی ۶ نه
من اصلا ب بچه ام واکسن نزدم
دخترم شب اول تب شدید داشت بعدش دیکه نداشت
واسه ماکه سخت بود 🥲
عزیزم من گروه مامانای بچه دار زدم برای همین سوالا اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکاتو بزار
واسه هر بچه متفاوته واسه پسر من سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.