۲ پاسخ

من 8 ماهه گذاشتم هنوز لکه بینی دارم ولی کم نیاوردم

نه عزیزم بهت نمیسازه من سه ماه پریود بودم دیگ بدنم تحلیل رفته بود برداشتم انداختمش کشت منو لامصب

سوال های مرتبط