۱ پاسخ

عزیزم میشه جواب بدی چند روزه ای یو دی گذاشتی؟خونریزی و دردت تا چند روز بود؟من همچنان بعد ۲۰ روز همه عوارضش هست😑

سوال های مرتبط

مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی