۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبی،بسلامتی،این لکه ها طبیعیه شاید تا چندماه اینجوری بشی،اصلا نگران نباش،کپسول مفنامیک اسیدبخور بهترمیشی

جاریه منم دو هفته اول لکه بینی داشت آمپول پروژسترون استفاده میکرد

سوال های مرتبط