بچه ۱ساله چجوری ناشتا باشه گلم؟نه هر تایمی هم میتونی ببری
هر چی ک دکتر نوشته باشه .خون پلاکت و گلبولاش اهن زینک ویتامیناش همه چس
بهداشت به من گف کلا آزمایش لازم نداره فقط ویزیت پزشک بشه چکاپ شه همین
واسه دخترم دکتر نوشت گفت ناشتا باشه تا ۳روز هم اهن مصرف نکرده باشه
نه نیازی نیست ناشتا باشه
به من گفت تو این شرایط نبر بیمارستانا شلوغه و... بزار برای چکاب ۱۵ ماهگی اومدی واست بنویسن
به نظرت چیکار کنم؟
مولتی و اهن اونروزشو بدیم یا نه؟
ناشتایی نداره برای پسر من خون و ادرار بود
فقط صبح اگر تونست بهش شیر نده
فکر نکنم چون بچه معمولا شبا شیر میخوره پس ناشتا بودن معنی نداره براش
نه نیازی به ناشتایی نیست ولی بازم بستگی به چیزی داره ک دکتر نوشته اگ توش ازمایش قندم باشه باید ناشتا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.