۹ پاسخ

از مادر دوتا بچه انتظار این سوال نداشتم

یه سوال پرسیده حالا چرا بنده خدا میزنید.ذوق داری ولی صبر کن وقت زیاده😉

جرا اخه لاک بزنی واقعا اون طفل معصوم چه گناهی داره🫤

نه بابا

بچه دوماهه لاک بزنی😐😂

میدونی چقدر ضرر داره حتی واسه خود ماها که بزرگسالیم ناخن نفس نمیکشه منافذش بسته میشه هم قارچ میشه هم باعث دفرمه شدن به مرور زمان میشه من از دکتر پوست و مو پرسیدم

وای من پاهاشولاک زدم

جدی میفرمایید 😐😄

نه فکرنکنم خوب باشه چون لاک از مشتقات نفته برای دو سه سالگی الان فکر کنم زود باشه🫠😅

سوال های مرتبط

مامان ✨امیر و بهار✨ مامان ✨امیر و بهار✨ ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۳ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی