از مادر دوتا بچه انتظار این سوال نداشتم
یه سوال پرسیده حالا چرا بنده خدا میزنید.ذوق داری ولی صبر کن وقت زیاده😉
جرا اخه لاک بزنی واقعا اون طفل معصوم چه گناهی داره🫤
نه بابا
بچه دوماهه لاک بزنی😐😂
میدونی چقدر ضرر داره حتی واسه خود ماها که بزرگسالیم ناخن نفس نمیکشه منافذش بسته میشه هم قارچ میشه هم باعث دفرمه شدن به مرور زمان میشه من از دکتر پوست و مو پرسیدم
وای من پاهاشولاک زدم
جدی میفرمایید 😐😄
نه فکرنکنم خوب باشه چون لاک از مشتقات نفته برای دو سه سالگی الان فکر کنم زود باشه🫠😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.