۷ پاسخ

شاید دلدرده خوب ببین علائم اینکه داره بخاطرش گریه میکنه چیه

بله منم هم درد توام همش گریه و نق تق از اول ب دنیا اومدن

یا دلشه یا گشنشه یا خوابش میاد

فکر کنم عوارض۲ماهگیه🤦‍♀️ویهانم امروز امان منو بریده

باید دلیل بیقراریشو دیدا کنی دیگه 🥺

دلش با گوشش درد میکنه شاید

دقیقا بچه ی منم دو شبه فقط نق نق میکنه نمیخابه🥲💔

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی