۸ پاسخ

با سرنگ بترکونه ابش خالی بشه

فقط حواست باشه نترکه خیلی میسوزه

پسر من ۳تا از انگشتاش چسبیده بود ب در کباب پز سوخت تاول زده بود زیاد بعد دو روز با سرنگ ترکوندنیم

آخی عزیزم بترکه میسوزه اذیت میشه🥲🥲

آخی نترکونش اصلا میسوزه .کم کم خودش جذب میشه . میتونی یه دستمال کاغذی دور انگشتش لوله کنی که بهش فشار نیاد .

آبشو خالی کن ولی پوستشو نکن وگرنه بزرگترم میشه

پوست از زیر درمیاره اون خودش میترکه

هیچ خودش میترکه

سوال های مرتبط

مامان مارشملو و موچی🍒 مامان مارشملو و موچی🍒 ۳ سالگی