چاوشی وااااقعاااا انساااانه
واقعااینروزا تموم میشه اما اینایی که پشت کشورشون بودن چقدر رو سفیدن همیشه
توایتا یه کانال هست به نام هنرمند انقلابی اونجا میزاره همین آهنگهایی که خوندن هم هر هنرمندی که در کنار مردمه مثلا یکیشون مریلا زارعی که واسه رهبرمون یه متن قشنگ گذاشته جمشید هاشم پور که رفته پیشه ایست بازرسیها پیش سربازا و هستن بعضیا...واقعا اینا از یاد نمیرن
اسم کلیپش چرا نمیاد
اهنگ بی بدن گذاشته بودن رو شهدای مدرسه دخترونه انگار فقط برا اونا خونده شده بود خیلی قشنگ بود
متنش هم خیلی قشنگه عالی. بود.
چرا نمیشه دانلود کرد از اپارات
خیلی منم دوست داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.