۱۲ پاسخ

خیلی قشنگ بود متنی که نوشته بود هم عالی بود دمش گرم👌🏻

خیلییی خوب بود👌

خیلی معنا دار خونده بخصوص اسم مدرسه آمده
من تو شهر مینابم مدرسه اینجا و بود زدن دلم کباب شد واسه بچه ها خیلی بی گناه بودن

عزیزم تو این حال و هوا چیزی که حالت رو بد میکنه گوش نکن و نگاه نکن من فقط فیلم و سریال کمدی نگاه میکنم

اره خوشم اومد.🥲

آره دانلود کردم ، هرچند سبک چاووشی رو دوست نداشتم میخواستم ببینم متن ترانه ش چیه .

درست میگه : خدا بس است بنده را ... ولی ما در ایران به خدایی اعتقاد نداریم پس چرا خدا باید به ما کمک کنه ؟

آره قشنگ بود واقعا

خیلی 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

از كجا گوش كردي؟

نه چیههه از کجا گرفتی گوگلا که نمیاد

چیه اهنگه

نه از کجا دانلود کردی اسم اهنگش چیه

سوال های مرتبط