خیلی قشنگ بود متنی که نوشته بود هم عالی بود دمش گرم👌🏻
خیلییی خوب بود👌
خیلی معنا دار خونده بخصوص اسم مدرسه آمده
من تو شهر مینابم مدرسه اینجا و بود زدن دلم کباب شد واسه بچه ها خیلی بی گناه بودن
عزیزم تو این حال و هوا چیزی که حالت رو بد میکنه گوش نکن و نگاه نکن من فقط فیلم و سریال کمدی نگاه میکنم
اره خوشم اومد.🥲
آره دانلود کردم ، هرچند سبک چاووشی رو دوست نداشتم میخواستم ببینم متن ترانه ش چیه .
درست میگه : خدا بس است بنده را ... ولی ما در ایران به خدایی اعتقاد نداریم پس چرا خدا باید به ما کمک کنه ؟
آره قشنگ بود واقعا
خیلی 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
از كجا گوش كردي؟
نه چیههه از کجا گرفتی گوگلا که نمیاد
چیه اهنگه
نه از کجا دانلود کردی اسم اهنگش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.