الان چون احتمال زردی گرفتنش هست بهتره روزی دو سه بار دفع کنه بعدش تا سه روزم نکنه طبیعیه. اگر میبینی زرده یا دل درده قطره ملین بده
شیر مادر ۳ تا ۵ روز طبیعیه
بله
اره عزیزم باید حداقل روزی یه بارو حتماً بکنه اگه نه یبوست یا دل درد داره باید ببری دکتر ولی در حالت عادی نوزاد تو روزای اول دستشویی زیاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.