واسه ۶۰۰ گرم؟؟؟؟!!!!
ولمون کن بابا، باد بوده حتما🤣🤣🤣
من ۳ کیلو تو این یک ماه بخاطر ویار کم کردم ، طبیعیه خب
خیلی ب وزن فک نکن
سعی کن تغذیه سالمی رو تو این دوره اول واس خودت دوم واس نینی فراهم کنی
دگ ب بعد فک نکن
عزیزم 600گرم چیزی نیست
3ماهه اول پایین اومدن وزن بخاطر تهوع و ویارعادیه
من هنوزم دارم کممیکنم ماهی یه کیلو
😂من۹ کیلو کم کردم مسلمانننن
چیزی نیست عزیزم من انقدر لاغرشدما هنوزم هیچ ۵۰گرم اضافه نکردم😂
۶۰۰ گرم کاهش وزن محسوب نمیشه لباست کم و زیاد بوده یا معدت پر بوده اون روز بیشتر بودی یا وزنه کم و زیاد نشون داده اینقدر حساس نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.