۸ پاسخ

واسه ۶۰۰ گرم؟؟؟؟!!!!
ولمون کن بابا، باد بوده حتما🤣🤣🤣

من ۳ کیلو تو این یک ماه بخاطر ویار کم کردم ، طبیعیه خب

خیلی ب وزن فک نکن
سعی کن تغذیه سالمی رو تو این دوره اول واس خودت دوم واس نینی فراهم کنی
دگ ب بعد فک نکن

عزیزم 600گرم چیزی نیست
3ماهه اول پایین اومدن وزن بخاطر تهوع و ویارعادیه

من هنوزم دارم کم‌میکنم ماهی یه کیلو

😂من۹ کیلو کم کردم مسلمانننن

چیزی نیست عزیزم من انقدر لاغرشدما هنوزم هیچ ۵۰گرم اضافه نکردم😂

۶۰۰ گرم کاهش وزن محسوب نمیشه لباست کم و زیاد بوده یا معدت پر بوده اون روز بیشتر بودی یا وزنه کم و زیاد نشون داده اینقدر حساس نباش

سوال های مرتبط

مامان نیک پندارم🩵 مامان نیک پندارم🩵 ۲ ماهگی