شما هم در سه ماهه اول کاهش وزن داشتید؟

۲۶ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من تهوع نداشتم اصلا
بی میل شدم فقط بعضی وقتا اشتهام بسته میشد
و لاغرترشدم

تا الان که 6 کیلو

بله ۴ کیلو

نی قلیون شدم اندامی

من ۲ کیلو تا الان کم کرد ولی با اینکه قبلا اصلا شکم نداشتم ولی شکمم بزرگ شده فقط

من نه ولی فقط ۱ کیلو اضافه کردم

ارههه

تا الان ک ۴ کیلو

فعلا تهوع هام شروع نشده 😂ولی سر دخترن ۴ کیلو اضاف کردم

۷کیلو کم کرده بودم

من ۹ کیلو

من ۱۳کیلو کم کردم

بله 3کیلو

ب شدددددتت ولی اشتها زیاد بود ها نمیدونم چرا وزنم پایین اومد خداروشکر از ۴ ماهگی دیگ اوکی شدم

من آنقدر لاغر بودم دیگه چیزی واسه کم کردن نداشتم 😁

من همین روزای اول در عرض یه هفته 2کیلو کم کردم🤦🏻‍♀️🥴😅

من ٧کیلوکم کردم

آره تا الان ۴ کیلو

دوست من داشت خیلی لاغر شد یهو

اره چهار کیلو بعدش کم کم خوب شدم

بله ۳کیلو

آره ۲ کیلو

آره 5 کیلو

من سه کیلو تا الان داشتم

ارررره سراولیم ۹کیلو
سردومیم ۲کیلو

سوال های مرتبط

مامان قند من🤍 مامان قند من🤍 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری