این عدد سرویکس چقد بابد باشههه ک طبیعی بشه؟؟؟ رو چند باید باشه

۳ پاسخ

چرا ب من اصن طول سرویکس نگفت خودم شخصیدمیخام هفته اینده سونو بدم

۳۳ به بالا

میگن زیر ۳۰ باشه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی🐣 مامان نی نی🐣 هفته پنجم بارداری
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیارام مامان تیارام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری