۳ پاسخ

اسید معدت زیاد شده
صبحا حتما کباب برگ بخور
مرغ مغازعی اصلا نخور سردیجاتم نخور
سیب زمینی چای گوجه رب چیزای اسیدی نخور فست فود نخور
دنبالشو بگیر وگرنه خدای نکرده زخم و بعد سرطان میشه من حتی دیگه کارای روزمره هم نمیتونستم انجام بدم ایشالله زودی خوب بشی
معده درد بیشتر از استرس و غذای ناسالم اینطوری میشه
من هیچ دوای نتونستن خوبم کنه ی پودر هست ب اسم صفرابر گیاهی هستش با قرص خون گیاهی خوردم خداروشکر بهترم
از سایت ایت الله تبریزیان سفارش بده
تو گوگل سرچ کن چیزایی ک صفرابر هستش بخور

لانزو بخور

قرص جویدنی دایمتیکون بگیر بعد غذا بجو
ورم معدت برطرف میشه اروغ نمیزنی

سوال های مرتبط