۱۱ پاسخ

برای تمام مادرهایی هست ه فرزند زیر دو سال دارند اما از ۱۴۰۵ انجام میشه

۲ تومن پول پوشک یک ماهشون هم نیست ، دادن و ندادنشون فرقی نداره ....

تلوزیون گفت مادرانی ک ۱۴۰۵بچه ب دنیا بیارن تا ۲سالگی
ب ماها نمیدن 😓😅

برا من چنین پیامی نیومده میگن بچه های ۴۰۵ به بعد فقط میگیرن

برا مادرایی که سال اینده بچشون بدنیا میاد هر ماه ۲میلیون تومن کالابرگ شارژ میکنن مث همین طرح یسنا

عروس خواهر شوهرم ۵روز دیگه زایمان میکنه اگه بفهمه برا بچه هایی که از ۴۰۵بدنیا اومدن میریزن قطعا سکته میکنه😂😂😂😂

برای تمام مادرانی ک بچه زیر دوسال دارنه
از عید شروع میشه طرحش

برای بچه های که از فروردین 405بدنیا بیان تعلق میگیره به بچه های ما تعلق نمیگیره

پس چرا واسه ما نمیاد از این پیامکا ؟؟؟؟

این مال بچه هایی که ۴۰۵ ب دنیا میان

به من نیومده شما دهکتون چنده؟

سوال های مرتبط