مامانای هم هفته من بیاید از حال و روزتون بگین
چهعلاعمی دارید

۶ پاسخ

منم فقط گاهی زیر شکمم درد داره

من ک هیچ علائمی ندارم
همه دردام رفته

منم هیچ علائمی ندارم انگارنه انگارک باردارم😂

علاوه بر تهوع سرگیجه بی حالی سرماهم خوردم جونی نمونده🫠

من بیشتر روز حالت تهوع دارم ولی با لیمو ترش بهتر میشه وعده های غذامو کم میخورم و تو چند وعده

من که حالم خیلی بده ،همش تهوع و سردرد دارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وخدا داد مامان دخترم وخدا داد هفته یازدهم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری