۱۶ پاسخ

من بعد سرکلاژم دیگه زمین نمیشینم روی تخت و مبل

من جوری بلند میشم ک انگار یکی از پاهام شکسته دستانو میچسپونم ب زمین یهو بلند میشم😂

ماما بمن گف ب خودت فشار نیار با کمک بلند شو از دیوار کمک بگیر نبودم یواش از زانوهات کمک بگیر

روی زمین بشینم مثل پیرزنا بلند میشم😂

من هروقت میشینم پام خواب میره کلا بلند شدن سختم میشه
بعد دستمو میزارم زمین یا کسی پیشم باشه از اون کمک میگیرم
فقط صبحانه نهار شام میشینم بیقیه وقت رومبلی یا تخت هستم

کنار مبل میشینم پاشدنی از مبل اویزون میشم 😂

دست میگیرم به در و دیوار مبل میز

من دستم میذارم رو زمین تموم وزنم میندازم رو دستم یاعلی میگم پامیشم😁

اول میچرخم دو زانو میشم بعد یه پا رو میارم بالا دستام رو میذارم رو همون پا میام بالا

مث پیرزنا دسامو میذارم رو زمین پا میشم😂😂

من اگه رو زمین بشینم دیگه پا نمیشم تا یکی رد شه بلندم کنه🤣🤣

من ک الان خونه ب دوشم خونه خودم نیستم وامکانات رفاهی ندارم ..ی صندلی میزارم کنارم دستم میزارم رو اون و چند تا از اماما را صدا میزنم و ب سختی پامیشم 🤣

با بدبختی
من ک تو این دوران جن گ اومدم شمال مجبورم رو زمین بخوابم دهنم صاف شده تمام استخون لگنم درد میکنه
از رو زمین خیلی ارو دستمو کشون کشون بالا میارم تا بشینم بعد دستمو میگیرم به مبلی صندلی چیزی بلند میشم

چند دور دور خودم قل میخورم بعد با داد و فریاد بلند میشم

هیچی بلند میشیم😂😂حساس نباش زیاد هرجور قبلا بلند میشدی همونجور بلند شو

با نام و یاد خدا . با زور و تلاش فراوان 😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط