۷ پاسخ

ن آروم اول رو کمر بعد ب پهلو میچرخم
نیاز نیس پاشی خودتو اذیت نکن😮‍💨

اوایل بلند نکشیدم،اما دو‌ماه آخر بارداری بلند میشدم

ماما همراه بمن این پیامو داده
♦️یکی از باور‌های قدیمی این است که وقتی خانم‌ باردار می‌خواهد در خواب از این پهلو به آن پهلو شود،

💟 باید بنشیند و بچرخد، اما پیچش بندناف دور جنین ربطی به وضعیت قرارگیری مادر ندارد و فقط در اثر حرکت‌های خود جنین داخل مایع آمنیوتیکی اتفاق می‌افتد.

💟شبا وقتی میخوایید شونه به شونه بشید حدود ۸/۹ ثانیه طول بکشه همین کار کفایت میکنه
اینکه هی بشینید یک باور غلطه که اتفاقا فشار زیادی به شکم وارد میکنه

من بلندنمیشدم یهووو بد میپیچیدم بند ناف پیچیده بود

من گاهی بلند میشم
گاهی نه

نه آروم می چرخم

نه من آروم دستمو میزارم به پهلو همونجور میچرخم

سوال های مرتبط