۴ پاسخ

منم هشت روز تاخیر تست منفی 😔

من اون ماه با 10روز تاخیر پریود شدم 🥺

منم همیجورم ولی خب من تنبلی تخمدان چون دارم کلا بعضی ماها سیکلم به هم می ریزه واسه همین زیاد امیدوار نیستم ولی شما امیدوار باش انشالله که خیره

چن ماهه اقدامی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
درانتظارنی نی✨ درانتظارنی نی✨ قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته ششم بارداری