کلا بین این سه تا واکسن که تا ۶ ماهگی میزنن، یکیش معمولا سخت تر میگذره.
برای هر بچه متفاوته
مثلا دختر من واکسن دوماهگیش خیلی راحت بود برعکس چهارماهگی خیلی سخت گذشت
امیدوارم نباشه🥲دوماهگی خیلییی اذیت شد
برا پسر من که راحت بود خداروشکر روز دوم یکم درد داشت
البته برا هر بچه ای متفاوته
رادوین من که اذیت نشد خداروشکر فقط همون لحظه تزریق گریه کرد بعدش نه گریه کرد نه تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.