سلام درخواست میدی گلم پرم
بنظرم الرژیه چون رو به خشکی و اگزما داره میره برای احتیاط ازمایش مدفوع بدین
شاید بوسبدبن
یا گرمشه
دختر منم اوایل اینطوربود
الانم گسی بوسش کنه اینطور میشه
دکتر پماد داد میزنم
همه چیو ب الرژی ربط ندید ،الرژی با یه علایم قابل تشخیص نیس
اینم شکمش
ممکنه موقع شیرخوردنسینت بیوفته رو صورتش
اگشکمشم همینجوریه پس حساسیته ب دکتر نشون بده
این کرم عزیزم
دختر من وقتی بوسش میکنن اینجوری میشه از داروخونه براش کرم گرفتم سریع خوبش کرد.
ن عزیزم بوس کردین اونجوری شدع پماد تریامسینولون ان ان بزن خوب شه
علائم دیگه ای مثل مدفوع خلطی هم داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.