مامانای تک فرزندی ب بچه دوم فکر میکنید؟

۲۸ پاسخ

ب هیچچچچ عنوان
از قبل تصمیمم همین بوده بخدا مریضی اعصاب گرفتم🤣😭

خیر اصلا خدا برام پسرمو نگه داره تو این شرایط که اصلا

فعلا به هیچ عنوان
از اینده کسی خبر نداره

دلم میخواست چند تا بچه داشته باشم، ولی تو این کشور و این اوضاع همین یکی رو به جایی برسونم هنره

منی که بچه دوم دارم میگم خدایا برام یدونه داده بودی دیگه دومی چرا دادی یعنی اعصاب برام نمونده

بله اگه خوا بخواد

اصلا و ابدا.میگیرم اتیش میزنم هم خودمو هم شوهرمو اگه یک درصد شک کنم حاملم.وااااااای خدا دور کنه

من پسرم همش میگ من داداش میخوام چرا فلانی داره تنهایی هم اصن دوس نداره.
ولی بخاطر این شرایط فعلا نمیخوام تا درس بشه انشاءالله

ما اوردیم روانی شدیم هشت ماهه😐😑

بعدازاین شرایط شاید

ب نظر من بچه اوردن تو این مملکت خیانت در خق اون بچه اس

شوهرم خیلی زیاد

هرکزززززز

به هیچ وجه دیگ اینده خودمون مبهم شده

نه خداهمین یه بچمون وبرامون نگه داره وتنش همیشه سالم وسلامت باشه

تو این شرایط که نه ولی ایشالله بعدش اگه خداخواست یکی دیگه بیارم

وای نه اصلا داشتم سقط کردم

هرگز😁

نه اصلا فعلا شرایطشو ندارم سنمم کمه

با این شرایط فعلا نه🥺

خیییییییییرررررررررررررر

یک ماه پیش سقط شد‌😕

مه گوه بخورم فکر کنم

عمرااااااا

نه اصلا. والا من به خواهر دارم برای هیچ کس همچین خواهری آرزو نمیکنم. وحشتناکه .تک فرزندی خوبه.

من تازه بچه دوم بدنیا آمده 😇

شاید تا دوسه هقته پیش بله فکرمیکردم اما الان با این وضعیت نمیدونم چی میشه نه همین یکی هم هزار تا درد سر داره و نگران اینده اشم که چی میشه .

نه اصلا
خودمم تک فرزند هستم

سوال های مرتبط