من جو پرک رو اسیاب میکنم بعد با شیرپاستوریزه پرچرب میزارم بپزه و غلیظ شه بعد از رو حرارت برمیدارم موز له شده رو میریزم داخلش و میکس میکنم دخترم خیلی دوست داره،اگه بخوای سیب روهم رنده کن بریز داخلش
من اوتمیل موزو جودوسر پرک میزارم یکم بپزه بعدکه غلیظ شد ازرو حرارت برمیدارم یکم که ازداغی افتاد یکم ازشیرخشکش میریزم موزم پوره میکنم میریزم داخلش یوقتایی براش باموز خرماهم میریزم
جوددسرپرک بشور بریز تو قابلمه با آب
سیب ام رنده کن اضافه کن
بزار بجوشه
کلا باز میشن جوها
من ی ذره نبات میزنم توش
منم ميخوام ببينم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.