۳ پاسخ

من از شب قبل بادوم خیس میکنم در حد۱۵تا دونه صبح پوستشو جدا میکنم با ی ته استکان اب میریزم تو اسیاب بعد از صافی رد میکنم میشه شیربادوم همونو میریزم تو قابلمه یه دونه خرما پوستشو جدا میکنم اضافه میکنم بعد جو دوسر اضافه میکنم میذارم یکم بپزه نصف قاشق چایی خوری ارد برنج میریزم یکم اینا باهم پخت خاموش میکنم ۱چهارم موز رو له میکنم بهش اضافه میکنم

گذاشتم عزیزم تایپهام و ببین

و اینکه کشمش رو چجوری میدین به نینی هاتون؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی
مامان ملودی مامان ملودی ۸ ماهگی