من الان دروسبلین میخورم خیلی راضیم هیچ عوارضی خداروشکر نداشتع بالام فقط خیلی میخورم یکمم چاق شدم
من دروسبلین رو یک سال خوردم خیلی راضی بودم برام عوارضی نداشت
دزولستم خیلی خوبه من یکسال ونیمه میخورم
من دستگاه دارم قبلش کاندوم استفاده میکردیم ولی سیبل خواهرم میخورد راضی بود
من قرص نخوردم تاحالا ولی تعریف روکین شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.