خبرخوب برای باردارها....

تصویر
۱۱ پاسخ

بخوره تو سرشون با ۲ تومن چه غلطی میشه کرد آخه

بخوره سرشون ۲ تومن نصف پول پوشکم نمیشه

مادرا خرج بچه هامون که نمیخوان بدن ....این انتخاب شماست که بچه دارمیشیداین یک کمک هست مثلا برای خوشحالی وارامش توشرایط جنگ همین ....تازه اون یک تومنم اگرحدف نکنن میشه ۳تومن

خاک تو سرشون کنن 😑😑😑😑😑😑

دو تومن پول پوشکشونم نیس

ب ما ک چیزی ندادن☹

تا دو سالگی نوزاد گفته

فقط گفته او اول فروردین میدن.
نگفته مختصه مادران ۴۰۵ هست

این کارت امید از کجا بریم بگیریم

به ماکه چیزی ندادن ازاول.بعدشم ۲تومن که فقط ۲تاپوشک میشه بقیش چی

۲تومن چیه اخه

اره راسته پیامکش اومد

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی