منم دکترم تاریخ پنجم ششم بهم داد گفت میام پاستور دستمزد میگیرم چون دکتر بیهوشی تا دهم افلاطونیان نیست
سلام دکترت کیع
نمیشه دکتدت و عوض کنی
بیخیال ریسک نکن هرچی دکتر میگه گوش کن
دکترت کیه؟شما که هنوز دو هفته وقت داری بعد تعطیلات نمیاد دکتر؟
خب دیگه نمیکنه .
عزیزم ریسک نکن سزارین بشو برو
خدایی نکرده یه چیزی میشه بعدش دیگه پشیمونی فایده نداره
من طبیعی هستم ولی ماما میگه زودتر زایمان کن یکم خونرسانی ضعیفه
همش واسه ۳ روز کارت امید بهت تعلق نمیگیره چقدر بد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.