۹ پاسخ

منم دکترم تاریخ پنجم ششم بهم داد گفت میام پاستور دستمزد میگیرم چون دکتر بیهوشی تا دهم افلاطونیان نیست

سلام دکترت کیع

نمیشه دکتدت و عوض کنی

بیخیال ریسک نکن هرچی دکتر میگه گوش کن

دکترت کیه؟شما که هنوز دو هفته وقت داری بعد تعطیلات نمیاد دکتر؟

خب دیگه نمیکنه .

عزیزم ریسک نکن سزارین بشو برو
خدایی نکرده یه چیزی میشه بعدش دیگه پشیمونی فایده نداره

من طبیعی هستم ولی ماما میگه زودتر زایمان کن یکم خونرسانی ضعیفه

همش واسه ۳ روز کارت امید بهت تعلق نمیگیره چقدر بد

سوال های مرتبط

مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۶ ماهگی