عه فک نکنم به همه بدن اول میگفتن به اونایی که بچه شون 1405 میان میدن
ن ب همه نمیدن فقط اینایی که بچه هاشون از فروردین ب بعد ب دنیا میاد میدن
سلام عزیزم میشه شماره سونوگرافی تنورساز بدید؟؟؟
به همه میدن بچه ها
ب همه میدن
به کسایی ک فرزندشون متولد ۱ فروردین ب بعد باشه میدن
نه فقط بچه هایی از اول فروردین ۱۴۰۵ دنیا بیان.به شما تعلق نمیگیره .
منظورش به همه مادران یعنی دهکشون فرق نداره چند باشه مگرنه فقط برای بچه های ۱ فروردین به بعده
کاش بدن ولی شنیدم مادرانی که تو اون سال زایمان کنن میدن
احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.