۱۰ پاسخ

عه فک نکنم به همه بدن اول میگفتن به اونایی که بچه شون 1405 میان میدن

ن ب همه نمیدن فقط اینایی که بچه هاشون از فروردین ب بعد ب دنیا میاد میدن

سلام عزیزم میشه شماره سونوگرافی تنورساز بدید؟؟؟

به همه میدن بچه ها

ب همه میدن

به کسایی ک فرزندشون متولد ۱ فروردین ب بعد باشه میدن

نه فقط بچه هایی از اول فروردین ۱۴۰۵ دنیا بیان.به شما تعلق نمیگیره .

منظورش به همه مادران یعنی دهکشون فرق نداره چند باشه مگرنه فقط برای بچه های ۱ فروردین به بعده

کاش بدن ولی شنیدم مادرانی که تو اون سال زایمان کنن میدن

احتمالا

سوال های مرتبط