۷ پاسخ

من اول عدس با یدونه سیب زمینی و عصاره قلم میزارم میپزه تو یه ماهی تابه جدا پیاز داغ میکنم نمک زردچوبه فلفل سیاه رب تفت میدم بعدش سیب زمینی و یکم عدس تو پیاز داغ کامل له میکنم دوباره برمیگردونم تو قاابلمه عدسی اخرش ابلیمو اضافه میکنم خیلی خوشمزه میشه

عدسی در حالتی بدمزه س😄

من با یه تیکه دمبه گوسفندی و پیاز تفت میدم خوب میشه

من پیاز داغ و ادویه که درست میکنم براش یا یه قاشق کوچیک آرد میزنم یکم تفت مبدم باعث میشه لعاب بده یا یه تیکه سیب زمینی میندازم توش میپزه بعد که پخت پوره میکنم میریزم توش دوباره یکم میپزه لعاب میده

گوجه و سیب زمینی میزنم طعمش خیلی خوب میشه یکمم حالت خیلی شل نداره

اگه جودوسر پرک داری ۳ تا قاشق بریز داخلش

عصاره گوشت بنداز از این بسته بندی ها

سوال های مرتبط