۴ پاسخ

آهنگ نفسم بنده بهت دلبرم صدا میزنم تورو دخترم

یه دختر دارم شاه نداره
آهنگ یاسمین (امید)

آهنگ دختر که توی خونه س غصه و غم نداری

من رو کلیپ دخترم این اهنگ و انداختم (چشم و چراغ خونه ی این دل دیوونه تویی

سوال های مرتبط

مامان سلنا کوچولو 💕 مامان سلنا کوچولو 💕 ۱۵ ماهگی