خانوما ناهار چی دارید؟




پوشک
شیر
پستونک
بچه

۲۵ پاسخ

روزه نیستین حد عقل تو این ماه نگین نهار چی گذاشتین

یکی برا همه دیس لایک زده چرا اخه😂😂

روزه م
برای دخترم قرمه سبزی پختم ک خودمون هم سحر ازش بخوریم

حس میکنم‌این دیس لایکا رو یه مامان روزه دار گذاشته😂 وگرنه ماکارونی کجاش دیس داره اخه 😁

روزه د اریم

برای کوهیار کته گوجه گذاشتم
برا خودمونم کته گوجه بعد تن ماهی روش ریختیم

قیمه.

ته چین اما دخترم خوب نخورد 🥲 همیشه غذای محبوبش بود

من بعد از چند روز تازه امروز تونستم روزه بگیرم ولی واسه پسرم و همسرم باقالی خورشت درست کردم

خودم روزه ام
برای پسرم کتلت مرغ

همبرگر خوشمزه 😋
دخترم خیلی دوس داره

خونه مامانمم آش رشته

استامبولیییی هووووم🤣🤣منتظر دیس لایکم

آش رشته

اگ دیسلایک نمیزنی واسمون ماکارونی😂

هنو هچی 😅تایم ناهار بچهام ساعتای ۴هس تا اونوقت راه زیاد😆

الان مثلا دیسلایک گذاشتی که چی مسلمان مریض؟
خب تو نخور زوره به بقیه تحمیل کنی؟

ابگوشت

فعلا ک تازه صبحونه خوردیم

ماهی

مرغ.

ماکارانی

برنج گذاشتم مرغ و گوجه ام کنارش سرخ کردم

ماکارانی

قرمه سبزی

سوال های مرتبط

مامان دوتا کوچولو مامان دوتا کوچولو ۲ سالگی