روزه نیستین حد عقل تو این ماه نگین نهار چی گذاشتین
یکی برا همه دیس لایک زده چرا اخه😂😂
روزه م
برای دخترم قرمه سبزی پختم ک خودمون هم سحر ازش بخوریم
حس میکنماین دیس لایکا رو یه مامان روزه دار گذاشته😂 وگرنه ماکارونی کجاش دیس داره اخه 😁
روزه د اریم
برای کوهیار کته گوجه گذاشتم
برا خودمونم کته گوجه بعد تن ماهی روش ریختیم
قیمه.
ته چین اما دخترم خوب نخورد 🥲 همیشه غذای محبوبش بود
من بعد از چند روز تازه امروز تونستم روزه بگیرم ولی واسه پسرم و همسرم باقالی خورشت درست کردم
خودم روزه ام
برای پسرم کتلت مرغ
همبرگر خوشمزه 😋
دخترم خیلی دوس داره
خونه مامانمم آش رشته
استامبولیییی هووووم🤣🤣منتظر دیس لایکم
آش رشته
اگ دیسلایک نمیزنی واسمون ماکارونی😂
هنو هچی 😅تایم ناهار بچهام ساعتای ۴هس تا اونوقت راه زیاد😆
الان مثلا دیسلایک گذاشتی که چی مسلمان مریض؟
خب تو نخور زوره به بقیه تحمیل کنی؟
ابگوشت
فعلا ک تازه صبحونه خوردیم
ماهی
مرغ.
ماکارانی
برنج گذاشتم مرغ و گوجه ام کنارش سرخ کردم
ماکارانی
قرمه سبزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.