خانوما نظرتونه؟
شماها ناهار چی دارید؟

تصویر
۲۵ پاسخ

منم قرمه سبزی پختم امروز😍

عزیزم چیکار میکنی انقد روغن میندازه؟؟

حوصله نهار نیس🥱

ماکارونی داریم ما

اوووف مرحبا

عالی عزیزم
ماکارونی

نوش جان

میرزاقاسمی 🤤

ما قراره شوهرم اگه جگر گوسفند گیرش بیاد بریم خونه مادرشوهرم کباب کنیم بخوریم

سالاد الویه از دیروز مونده برا پسرمم آبِ گوشت و گوشت گذاشتم

به به نوش جان
ما هرروزم بخوریم باز عاشقشیممم😍😍

عدس پلو

نووووش جوجه

ماهی

نوش جونت من واسه شام قرمه گذاشتم😅ناهار خبری نیس فعلا

باقالی پلو با ماهیچه

نوش جونت عزیزم

نظرمه😋😋😋😋😋

نوش جون ،فعلا دارم فک میکنم چی بزارم

آبگوشت

اوووف نوش جون...منم دمپخت گوشت

نوش جانتون
ماکارونی

نوش جان
منم احتمالا ماکارانی

قرمه شبزی

نووش جان 😍🥹

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل🥹🫀 مامان شیرین عسل🥹🫀 ۲ سالگی
مامان دوتا کوچولو مامان دوتا کوچولو ۲ سالگی
مامان نی نی جون 🥰😍 مامان نی نی جون 🥰😍 ۲ سالگی
مامان یکی یه دونه 


ظ مامان یکی یه دونه ظ ۲ سالگی
مامان 🎀نیهان خانوم🐣👧🏻🩷🧸 مامان 🎀نیهان خانوم🐣👧🏻🩷🧸 ۲ سالگی