۴ پاسخ

والا 🥲.وقتی نمیخوای میبینی ماه بعد حامله ایی. 🤣🤣

امکان حاملگی زیاده چون رحم آماده هست

بعد از ۴۰ روز ۱۰۰درصد امکانش هست
اگر پریود بشی که پریود عقب بیوفته
اگه نشی باید ازمایش و سونو بدی که متوجه بشی

علائم حاملگی دیگه .😅😅چیز خاصی نداره ...خیلی زیاده باید هواست باشه .من رو بچه اولم .پنج ماهه بود فقط یه بار به خدا جلوگیری نداشتیم ماه بعد من حامله بودم🥲😆

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی