والا 🥲.وقتی نمیخوای میبینی ماه بعد حامله ایی. 🤣🤣
امکان حاملگی زیاده چون رحم آماده هست
بعد از ۴۰ روز ۱۰۰درصد امکانش هست
اگر پریود بشی که پریود عقب بیوفته
اگه نشی باید ازمایش و سونو بدی که متوجه بشی
علائم حاملگی دیگه .😅😅چیز خاصی نداره ...خیلی زیاده باید هواست باشه .من رو بچه اولم .پنج ماهه بود فقط یه بار به خدا جلوگیری نداشتیم ماه بعد من حامله بودم🥲😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.