آره ولی خب معلوم نیست امروز کی ها هستن فردا نیستن وضع جوری هست دیگع از رفتن کسی آدم تعجب نمیکنه چون برا خودمون هم نمی دونیم تا عید زنده هستیم یا نیستیم خیلی ها داشتن برای عید حاضر میشدن ولی الان دیگه نیستن
خدا رحمتش کنه. خیلی صداش دلنشین بود
ولی خوش به حالش دیگه جنایت ها ی. آمریکا و اسرائیل جنایتکار نمیبینه
روحش شاد
اخی 😔😔😔
وایییی یماعی هست اهنگاشو شنیدم چقد بدلم مینشستن
اخی خیلی ناراحت کننده بود
اخی جدی؟؟؟
جدی میگی؟
اره 😭😭😭
آخی ناراحت شدم مریض بود 😞
خدا بیامرزه🥲
کجا گفتن؟
عه چرا؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.