۶ پاسخ

من جرم گیر dosi همیشه میزنم برا سرویس‌ها عالیه اون قدی هم نسبت به چیزای دیگه که گرفتم تا الان بو نداره
بعد برای چربی های آشپزخونه هم اسپری چربی زدا اکتیو رنگش قرمزه خیییییلی خوبه

حموم توالت کفشونو با جرمگیر من میشورم و پودر دستی، شیر الاتشو با جرمگیر دتوسپت(مخصوص سطوح فلزی)
کابینتا و گردگیری کلا با شیشه شور
سینکو اول دتوسپت میزنم، سیم میکشم میشورم، بعد وایتکس و با اسکاچ و مایع ظرفشویی، اب میکشم، بررررق میفته. گازم با کاز پاک کن رافونه.
کف خونه رو طی میکشم یکم مایع لباسشویی توی اب طی میریزم، هم خوشبو میشه هم تمیز میکنه.

این برای سرویس بهداشتی وحموم اینا عالیه خیلی تمیز می‌کنه

تصویر

سیف سفید جوش شیرین عالیه
یه کوچولو بوش اذیت میکنه بزن برو بزار بمونه چند دقیقه بوش میره بعد یه دستمال بکشه تااااامام

این موادی ک گفتی خطرناکه مواظب باش قاطی نکنی مسموم میشی

😐😐چکار ب اون داری😅

سوال های مرتبط

مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی