۴ پاسخ

سلام نه زوده وایسا هفت ماهش شد بده ، از روزی اندازه ی یه عدس شروع کن بیشتر کن بعد سه هفته سفیده رو شروع کن
ابپز کن یا با کره مخلوط کن بده بخوره یا تو غذاش بریز

سوال منم هست ؟ممنون میشم راهنمایی کنید ؟زرده و‌خالی باید بدیم یا میتونیم با چیزی قاطی کنیم

زرده خالی باید بدیم یا باچیزی مخلوط کنیم

انگار پروتیین یا یه چیزش خیلی زیاده ضرر داره

سوال های مرتبط