من تا ۱۹ هفته خوردم
دکتر گفته بود ۱۶ قط کن
اگه دکترت گفته بخور من تا ۱۲ هفته خوردم الانم مولتی ویتامین و قرص آهنم اسید فولیک داره
من ب دکترم بعد ان تی گفتم گفت ۱۶ هفته دو سه روز دیگ قط میکنم
باید قطع کنی یه قرص دیگه بخوری
برو دکتر یا بهداشت بهت بگه
دکتر خودش میگه کی قطع کنین برای من بعد سونوی انومالی ک رفتم پیشش گف قطع کن و دارو جدید داد شمام سر خود قطع نکن اکثرا تا ۱۸ هفته باید مصرف شه
تا 3 ماه اول بعدش هم قرص اهن باید بخوری اسید فولیک داره دکترت باید بگه کی قطع کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.