سلام دوستان، فولیک اسید تاچند هفته باید بخوریم

۶ پاسخ

دکتر من تا انتی میده بعدش اهن و مولتی ویتامین... تو مولتی اسیذ فولیک هس

تا ۱۶ هفته
بعدش فیفول نوشت برام

دکتر به من گفت تا 15 یا 16 هفته باید یخورم ولی یه مامانی اومده بود 13 هفته بود بهش گفت دیگه نمیخاد بخوری 😶 فک کنم بستگی به شرایط خودت داره ولی میگن زیادشم اوتیسم میاره

فکر کنم تا ۱۶هفته

من تا ۱۸ هفته‌ خوردم بستگی به شرایط و دکترت داره عزیزم

دکتر دیروز ب من گفت تا چهارده هفته

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری