بنظرتون اسید فولیکو قطع کنم دیگه هفته ۱۴ام ؟؟

۸ پاسخ

نه بابا من که دکترم برام یک ویتامین نوشته که فولیک اسید هم باهاش داره امگا ۳ هم داره ویتامین ب ۲ ب۱۲ اینا رو هم داره

دکتر من گفت تا انومالی بخورم

دکتر بمن گفت تا 16 هفته

دکتر من بهم گفت تا آنومالی بخورم مکمل هارو سر خود نباید قط کنی

دکتر من گفت تا ۱۶هفته

دکترت باید بگه بعد تا ۱۶هفته تمام باید بخوری

۳ماه اول ک تموم میشه دیگه نباید بخوری

تا ۱۲ هفته بیشتر نباید ک بخوری اسید فولیک

سوال های مرتبط

مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام🥰 مامان لیام🥰 هفته سی‌ام بارداری