پوشک بارلی خوبه

۵ پاسخ

افتضاحه به تمام معنا

نه خوب نیست،افتضاحه

برا تو خونه میصرفه قیمتش…چون آدم زود ب زود عوض میکنه….اگه اهل زود ب زود عوض کردن نیستی خیلی جالب نیس

ن اصلا ب درد نمیخوره همش میزنه بیرون

نه یبار امتحانی خریدم خیلی قدرت جذبش پایینه با یکی دوبار جیش باید عوض کنی پی پی هم یکم شل باشه رد میکنه 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان محمد♥️ مامان محمد♥️ ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی
مامان مامان پسرامم مامان مامان پسرامم ۲ سالگی