پوشک بارلی خریدم کیا استفاده کردن خوبه پس نمیده؟

۶ پاسخ

اگه پاهای بچه ات تپلی نباشه خوبه من خوشم نیومد ازش پای بچمو اذیت کرد

با طلاق و مهریت چیکار کردی خواهر

سلام منم خریدم اما جذب و کیفیت مای بی بی بهتر پنبه اش خیس میشه زود گوله گوله و جمع میشه

اره خوبه ما میگیریم همیشه

چ فرقی با پوشک های دیگه داره مگه؟

منم یه هفته پیش گرفتم برا اولین بار بدش نیست بهتر از مولفیکسه

سوال های مرتبط

مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی
مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی
مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی
مامان آرتین جون مامان آرتین جون ۲ سالگی