حمید هیراد فوت کرد؟؟؟؟




جنسیت سزارین شیر

۱۲ پاسخ

خیلی ناراحت شدم

دیدین همه خواننده هاسرطان میگیرن پاشایی .صفوی

خدا رحمتش کنه واقعا آهنگ هاش قشنگ بود

😭😭😭😞😞😞

آخییئ خدا بیمارزه

اره

وای من چقدر با آهنگاش خاطره داشتم💔

وای چه بد😭استوریاشو میدیدم تو بیمارستان
حیف شد
چقد آقا بود

طفلی 😔😔

آره منم توروبیکا دیدمم چ عزیزبود صداش😭😭😭😭

آره متاسفانه

بلی متاسفانه 🥲💔
سرطان داشت🥲💔

سوال های مرتبط