خیلی ناراحت شدم
دیدین همه خواننده هاسرطان میگیرن پاشایی .صفوی
خدا رحمتش کنه واقعا آهنگ هاش قشنگ بود
😭😭😭😞😞😞
آخییئ خدا بیمارزه
اره
وای من چقدر با آهنگاش خاطره داشتم💔
وای چه بد😭استوریاشو میدیدم تو بیمارستان
حیف شد
چقد آقا بود
طفلی 😔😔
آره منم توروبیکا دیدمم چ عزیزبود صداش😭😭😭😭
آره متاسفانه
بلی متاسفانه 🥲💔
سرطان داشت🥲💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.