۲ پاسخ

خب حالا چرا اینقدر ناراحت شدین یه عده بیکار بودن حالا به هر دلیلی خندیدن اگه بخوایین به اینجور چیزا اهمیت بدین که دیگه نمیشه زندگی کرد

تولد دختر گلت هم مبارک باشه عزیزم انشاالله همیشه به شادی

عزیزم هم مریضن هم حسودن طاقت ندارن خوشی دیگران رو ببینن برو برا خودتون اسفند دود کن ماشالله بهت چقد خوشکلی چشم بد ازتون دور

سوال های مرتبط

مامان نفس👨‍👩‍👧 مامان نفس👨‍👩‍👧 ۲ سالگی