۴ پاسخ

چون میدونم برای اون فرشته ی تو دلم ضرر داره سعی میکنم خنثی باشم 🥺❤️ دیگه ول دادم هر چی شد شد با استرس و فکر و خیال من چیزی قرار نیست تغییر کنه یا درست بشه که

خیلی بد

با دفع پروتئین😐

به سختی و با توکل به خدا🫠

سوال های مرتبط