شیاف تا سه تا مجازی بزار و استراحت کن ، اگه دردت مداوم بود یا لک یا ترشح اب مانند داشتی سریع برو بلوک زایمان بیمارستانها
اگه لکه بینی نداری شیاف بزارو استراحت کن ببین بهتر میشی
استراحت کن فقط
منم همش زیر دلم درد میگیره و تیر میکشه رفتم سونو همه چی خوب بود ولی
اگه لکه بینی نداری فعلا استراحتتو بیشتر کن.
تیرکشیدن کجا ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.