درد زیر شکم و تیرکشیدن دارم چیکار کنم؟ دکترمم نیست امروز و فردا

۶ پاسخ

شیاف تا سه تا مجازی بزار و استراحت کن ، اگه دردت مداوم بود یا لک یا ترشح اب مانند داشتی سریع برو بلوک زایمان بیمارستانها

اگه لکه بینی نداری شیاف بزارو استراحت کن ببین بهتر میشی

استراحت کن فقط

منم همش زیر دلم درد میگیره و تیر میکشه رفتم سونو همه چی خوب بود ولی

اگه لکه بینی نداری فعلا استراحتتو بیشتر کن.

تیرکشیدن کجا ؟

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری