اگه کلا سزارینی باشی که هیچ همون پول بیمارستان ولی اختیاری دولتی 20تومن شخصی 40تومن
دستمزد دکتر ۳۰
بیمارستان ۲۵ الا ۳۰
بیمارستان ۶۰،۷۰ دکتر ۲۰
۴۰دستمزددکتر😑
دستمزد۴۰
35تا70 داریم بستگی ب دکتر و بیمارستان داره
سزارینی باشی بیمارستان دولتی۳تومن
زیرمیزی ۲۰
سلام عزیزم ما تالشیم استان گیلان اینجا دکتر واسه سزارین اول ۲۰تا ۲۵ میگیره واسه دومی یا سومی ۸تا ۱۰ تومن
بیمارستان هم دولتیه فوقش بگیره ۳ تومن که اونم واسه ترخیص پس میده
در کل بیمارستان تالش تو کشور اول شده بخش زایشگاه و زایمان
۵۰دکترو بیمارستان
دستمزد دکتر ۲۰
هرینه بیمارستان ۴۰
۶۰تومن😐😑
بیمارستان خصوصی 20تومن
دستمزد دکتر 14
سزارین اول و اختیاری ۳۵.۴۰
سزارین دوم من ۱۰ ت گفت ولی دیگ هی صحبت کردم باهاش ۷ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.