فک کنم باید شبا پاها بالاتر از قلب باشه.
راهم بری
دکتر به من گفت شب برنج نخور اگر هم میخوری کم بخور فشارخونت اگر نرمال باشه ورمت خطرناک نیست استرس نده به خودت
هیچی عزیزم تحمل نمک کمتر بخور
ممکنه خدایی نکرده دفع پروتئین داشته باشی حتما در اسرع وقت برو دکتر برات آزمایش بنویسه
منم حسمیکنم بدنم ورم کرده فشارمم خوببود نمیدونم
منم وقتی که کارمیکنم ناخون های پام ورم میکنه دیشب خیلی کارکردم گفتم میخوابم خوب میشم ولی نشدن
حتما باید ازمایش بدی
راه برو نمک کم بخور
حتما به دکتر برو
نمک و ترشی جات کم بخور از الان خیلی زوده برای ورم کردن پاها
رو مبل اینا زیاد نشین ک پاهات اویزون باشه حتما برو دکتر انشالله ک چیزی نیست
عزیزم اگه دو طرف مثل همه فقط مصرف چیزایی که نمک داره رو کم کن ،رو پات نیستی زیاد ؟
برنج و نون سفید و نمک حذف کن
سنگک بهترین گزینه
مصرف نمکت کم کن و برو دکتر
ورم کردن تو هفته شما خیلی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.