۳ پاسخ

منم خیلی کنجکاوم ...من آنقدر دوست دارم موهاش فر شه 🤭چون بچه بودم موهام فر بود بعد صاف شد
الان هم بیشتر موهاش صافه با یکمی بعضی جاهاش حالت داره

نه پسر من الان خیلی کوچولو حالت داره اما بیشتر لخته ولی میدونم مثل خودمه فر میشه و بزرگ که شد لخت میشه

صاف میمونه ایا

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی